UNKNOWN

FAQ

 

Stare polskie przysłowie mówi o tym, że nie ma złych pytań. Złe bywają tylko odpowiedzi. Jeśli więc nurtuje Cię jakaś sprawa – zastanawiasz się na przykład nad tym, dlaczego czasem nie są naśnieżane stoki albo czy i gdzie można w Zieleńcu pojeździć na sankach – gorąco zachęcamy do rzucenia okiem na najczęściej zadawane pytania i przygotowane przez nas odpowiedzi znajdujące się poniżej. Jeśli interesujący Cię temat jednak się tam nie znajduje, prosimy o kontakt. Postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości inną drogą.

Czy w Zieleńcu można płacić kartą?
Czy w kasach można płacić kartą?
Czy snow park będzie czynny? Ewentualnie, czy są przygotowane przeszkody dla freestylowców?
Dlaczego stoki nie są naśnieżane?
Gdzie można pojeździć na sankach?
Dlaczego ratrak nie wyjeżdża na stok pomimo tego, że są muldy?
Czy Zieleniec dysponuje przechowalnią bagaży?
Dlaczego nie ma karnetów rodzinnych?
Czy można płacić w euro lub koronach?
Kiedy i które stoki są ratrakowane?
Co zrobić ze zgubioną przez kogoś rzeczą? Gdzie ją zanieść? Gdzie zgłosić? Z kim się kontaktować?
Planujemy przyjechać dużą grupą do Zieleńca. Z kim skontaktować się w sprawie przyjazdu i ewentualnych zniżek?
Czy w Zieleńcu znajduje się sklep spożywczy lub całodobowy? Gdzie on jest?
Do której godziny są czynne restauracje? Czy po nocnych jazdach można coś jeszcze zjeść?

Przyciskając wyślij zgadzasz się na warunki umowy

Znajdziesz nas tutaj: